Benvenuti à i nostri siti web!

Cunsiglii di pulizia è mantenimentu di borse di pelle

In più di i tacchi alti, l'articulu predilettu di una zitella hè senza dubbitu un saccu.Per trattà à longu anni di travagliu duru, assai ragazze passanu assai soldi per cumprà sacchetti di coghju high-end, ma sti sacchetti di coghju s'ellu ùn sò micca puliti è mantinuti bè, almacenamentu impropriu, etc., hè faciule di diventà. rugosa e muffa.In fatti, a pulizia di u saccu di pelle è u mantenimentu ùn hè micca difficiule à tutti, finu à chì diligenti, cù u metudu ghjustu, i sacchetti di marca di alta qualità amati ponu esse belli cum'è u listessu.

1. U almacenamentu ùn stringhje micca

Quandu usaccu di pelleùn hè micca usatu, hè megliu esse postu in un saccu di cuttuni per a preservazione, se ùn ci hè micca un saccu di tela adattatu, in fattu, u vechju pillowcase hè ancu assai adattatu, ùn mette micca in un saccu di plastica, perchè l'aria in u plasticu. saccu ùn circula micca, farà a pelle troppu secca è dannatu.Hè ancu megliu stuff the bag with some fabric, small pillows or white paper, etc., per mantene a forma di u saccu di coghju.

Eccu uni pochi di punti da nutà: Prima, u saccu ùn deve esse ammucciatu;siconda, l'armadiu utilizatu per almacenà i prudutti di coghju, deve esse mantinutu ventilatu, ma l'armadiu pò esse postu in u dessicante;terzu ùn hè micca usatu sacchetti di pelle à esse fissu per un piriudu di tempu à caccià u mantenimentu oliu è aria secca, accussì comu allargà a vita serviziu.

2. Pulizia regulare settimanale

L'absorzione di a pelle hè forte, alcuni vede ancu i pori capillari, hè megliu sviluppà a pulizia settimanale è u mantenimentu per prevene a generazione di macchie.Aduprate un pappu suave, immergete in l'acqua è strizzate, sguassate u saccu di coghju ripetutamente, poi sguassate di novu cù un pappu seccu è mette in un locu ventilatu per asciucà.Hè da nutà chì u più impurtantesacchetti di pellehè chì ùn deve esse esposti à l'acqua.

In più, pudete puru aduprà un pannu limpiu morbidu cù una vaselina mensuale fissu (o oliu di mantenimentu speciale di pelle), sguassate a superficia di u saccu, cusì chì a superficia di a pelle per mantene una bona "pelle", per evitari cracking, ma ancu per avè un effettu impermeable di basa, sguassate a finitura per ricurdà di lascià stà per circa 30 minuti.Semu devi esse nutatu chì a vaselina o l'oliu di mantenimentu ùn deve esse appiicatu troppu, per ùn bluccà i pori di a pelle, risultatu in airlessness.

3. Dirty parevanu caccià subitu

Se usaccu di pellehè macchiatu accidintali, pudete aduprà un pad di cuttuni cù un pocu oliu di maquillaje, sguassate a terra, per evità troppu forza, lascendu tracce.In quantu à l'accessori metallichi nantu à u saccu, se ci hè una ligera cundizione d'oxidazione, pudete aduprà un tela d'argentu o un tela d'oliu di cobre per sguassate.

Focus di mantenimentu

https://www.longqinleather.com/cosmetic-bag-handheld-portable-travel-chemical-leather-storage-bag-product/

1. Umidità

Sacchetti di coghju sò più teme di u muffa di l'umidità, una volta chì u muffa chì u tissutu di coghju cambia, è lascià permanentemente una macchia, danni à u saccu.Se u saccu di muffa, pudete aduprà un pappu umitu per asciugà a superficia.Ma si cuntinueghja à guardà in un ambiente umitu, u saccu serà sempre muffa di novu dopu à pocu tempu.

I sacchetti di coghju deve esse guardatu u più luntanu da i lochi umidi pussibule, cum'è vicinu à u toilette.I modi simplici per prevene l'umidità includenu l'acquistu di l'agenti anti-umidità, o freti asciugà u saccu cù un pannu suave, è lasciate u saccu soffiu è respira.

U saccu deve esse alluntanatu in un locu ventilatu, u modu più ideale hè di guardà in una stanza fresca.Ùn aduprate micca tovaglioli di carta umida o tela bagnata per sguassate u saccu di coghju, perchè a pelle hè a più tabù di l'umidità è di l'alcolu.

2. Storage

Ùn mette u saccu in a scatula originale, dopu l'usu, l'applicazione di sacchetti di polvera per evità l'ossidazione di u culore di pelle.

Per prevene a polvera o a deformazione, hà suggeritu l'utilizazione di carta di cuttuni biancu impannillata cù u ghjurnale, imbottite in u saccu per prevene u saccu da a deformazione, ma ancu per evità u ghjurnale chì macchia u saccu.Ella ricurdò, ùn mette micca cuscini chjuchi o ghjoculi in u saccu, chì prumove solu a generazione di muffa.

In casu di prudutti di coghju muffa, se a situazione ùn hè micca seriu, pudete aduprà un pappu seccu per sguassate a superficia di u muffa, dopu aduprà 75% d'alcolu medicinali spruzzatu nantu à un altru pappu molle pulito, sguassate tutte e parti di pelle, è dopu. ventilazione è secca, applicà una fina capa di vaselina o oliu di mantenimentu per evità a crescita di u muffa di novu.Se dopu avè sguassatu a superficia di u moldu cù un pannu seccu, ci sò sempre spots di muffa, chì rapprisentanu i filamenti di muffa sò stati prufondamente piantati in u coghju, hè cunsigliatu di mandà i prudutti di u pelle à una tenda di mantenimentu di pelle prufessiunale per trattà.


Tempu di Postu: Nov-19-2022