Benvenuti à i nostri siti web!

Avete sceltu a scatula di gioielli ghjusta per mantene i vostri ghjuvelli da esse stanchi?

Parechje persone trovanu chì certi ghjuvelli diventeranu scoloriti dopu à esse postu per un bellu pezzu, cum'è l'oscurità è u rossu, chì affettanu a bellezza di u vestitu.
Se ùn vulete micca chì i vostri ghjuvelli diventenu scrap metal, scegliendu u dirittuscatula di ghjuvellihè ancu assai criticu, cusì sceglite a scatula di ghjuvelli ghjustu?

Per sceglie una scatula di ghjuvelli, ci sò trè aspetti principali per cunsiderà, l'apparenza, a struttura è l'usu.

01 Apparizione

Scatola di gioielli minimalista moderna

I scatuli di ghjuvelli muderni sò più ligeri è più simplici chì i trousseau tradiziunali, è i materiali utilizati sò più adattati per mette i ghjuvelli.Vennu ancu in una varietà di stili di design.I pragmatichi ponu piace tali scatuli di ghjuvelli di plastica, chì anu un layout simplice è sò faciuli di sorte, perchè pudete vede induve mette i vostri ghjuvelli.È ùn si sporca facilmente.

02 Struttura

Quandu sceglie ascatula di ghjuvellidi u vostru stile preferitu, duvete ancu piglià in contu a struttura interna di a scatula di ghjuvelli.In fatti, parechji scatuli di ghjuvelli oghje sò stati cuncepiti cù un locu speciale per diversi tipi di ghjuvelli, cusì avete bisognu di sceglie a scatula secondu i vostri ghjuvelli esistenti.

03 Aduprà

- Scatola di gioielli portatile
Viaghjà o viaghjà cun ellu per riempie i ghjuvelli di rimpiazzamentu di ogni ghjornu ùn pò esse più apprupriatu.Piglia pocu spaziu, faciule da trasportà, è i compartments internu sò spartuti secondu e categurie di ghjuvelli per evità a pusizioni di gioielli sfarente, è a forma hè chjuca è carina.
- Vassoio di ghjuvelli
A tavula di gioielli esiste principarmenti per a cunvenzione, alcuni di i ghjuvelli purtati ogni ghjornu, cum'è orecchini, broche, etc. ponu esse pigliati è mette.
Ma a maiò parte di u materiale di u piattu di gioielli hè di metallu, fate cura quandu aduprate ghjuvelli per tene ligeramente per evità perdite innecessarii.

https://www.longqinleather.com/china-oem-boxes-for-jewelry-storage-leather-storage-box-ring-earrings-portable-jewelry-box-female-longqin-product/

U mantenimentu di i ghjuvelli hà assai attenti, u almacenamentu di almacenamiento hè solu unu di i passi, se i ghjuvelli sò gialli è neri, pudete vene à u pegnu di Pearl River identificazione di pulizia senza.


Tempu di Postu: Nov-11-2022