Benvenuti à i nostri siti web!

Inventariu di prucessu di materiale di pelle

In a vita di ogni ghjornu, l'usu di l'articuli di pelle hè assai cumuni, cum'è portafogli di pelle, sacchetti, satchels è altre pelle di almacenamento, in più di divani in pelle, scarpi di pelle, vestiti di pelle, etc. , da cintinara d'anni fà, a ghjente hà cuminciatu à aduprà fur d'animali per mantene u calore, o a pelle fatta in puntelli di almacenamiento.Sviluppu finu à a data, a produzzione di marroni di pelle o di pelle hè diventata più è più abbundante.

Per a definizione di pelle, ci sò dui livelli.U primu livellu hè "pelle", simpricimenti capisce ùn hè micca dopu à l'anziane è impedisce u trattamentu di decadenza di pelle, da u corpu di l'animali per ottene a pelle originale, chì ùn pò micca esse direttamente utilizata per fà i prudutti di u pelle.

A pelle di porcu pò esse parechje persone chì manghjanu più è usanu menu.A so superficia hè ruvida, trè pori formanu un inseme di mudellu triangulare, di qualità più ligera, ancu s'è i pori sò grossi, ma a respirabilità hè povira.

A pelle di vacca pò esse dichjaratu chì hè in a produzzione di prudutti di coghju, l'usu di u più è largu, hè diventatu un coghju rappresentativu in l'industria di a pelle.È sicondu l'età è u sessu di a vacca, a pelle di vacca hà ancu furmatu u so propiu settore di classificazione detallata.

Sicondu u tipu di pelle d'ovinu, ci sò pelle di capra, agnella è pelle d'ovinu, chì e caratteristiche generale sò delicate è suave à u toccu, è i pori sò chjuchi in a categuria di pelle.À u listessu tempu, secondu l'usu di diversi gruppi di persone, currisponde à l'scelta di e diverse età di pecuri, per esempiu, per fà vestiti per i zitelli per utilizà a pelle di capra, è per fà vestiti per l'adulti à aduprà hè u pelle di capra.

cuntattateci 2

U sicondu livellu hè a pelle, chì hè simplicemente u pelle uriginale, dopu à u prucessu di "tanning", in modu chì a pelle uriginale pò ghjunghje à u statu di fà marchi di pelle.È questu "tanning" cumuni sò u metudu di tanning vegetale, u metudu di tanning chrome, u metudu di tanning oliu, u metudu di tanning mixed sti quattru tipi.A seguita hè una introduzione à "tanning" attraversu parechji tipi cumuni di pelle.

A pelle muderna cunciata cù un acidu tannicu estratto da e piante hè chjamata "cuir".Stu tipu di pelle ùn hè micca spruzzatu o tintu è hà una texture assai bona.In ogni casu, hè assai assorbente è diventa dolce quandu assorbe l'acqua, è indurisce quandu si secca.Ma dopu l'asciugatura, a pelle lucida ùn ricuperà micca u so aspettu originale.

Trucco portatile prufessiunale b5
Trucco portatile prufessiunale b6

Se l'abbronzatura vegetale hè un metudu di fà a pelle cù ingredienti naturali, u cromu hè un metudu di fà a pelle di pelle cruda cù sintetici chimichi.A pelle fatta da stu metudu di "tanning" ùn hè micca solu molle, flexible è stretchable, ma ancu adattatu per ogni tipu di marroni di pelle, per quessa hè assai utilizatu in l'industria.

Inoltre, i vantaghji di u metudu di tanning vegetale è u metudu di tanning chrome, è l'emergenza di u metudu di tanning mixed.U metudu di tanning oliu hè sfarente da i trè menzionati prima, utilizendu oliu animale per tanning (in generale cù oliu di pisci), u metudu di tanning oliu di pelle impermeabile, ma ancu assai suave.

È in a produzzione di marroni di pelle o sacchetti, serà ancu chjamatu secondu a superficia di a pelle.Per esempiu, u latu d'argentu, ancu u latu cù pori hè più liscia.A parte posteriore serà realizata, tintura, moldura è altre trattamentu di trasfurmazioni, appartenenu à a superficia di pelle processata.

È a superficia d'argentu è poi secondu a parte o trattamentu pò esse classificatu, per esempiu, a superficia di u lettu si riferisce à u latu internu di a superficia d'argentu, a pelle di u lettu hè filtrata a superficia d'argentu fora di a pelle, chì hè spessu chjamata a superficia d'argentu. seconda capa di pelle.Se a superficia d'argentu per u trattamentu di u capeddu russu hè suede, l'usu in generale hè a pelle di vitello, di capra o di vitello.


Tempu di post: 20-oct-2022