Benvenuti à i nostri siti web!

Scatola di stoccaggio in pelle oem processing handbag lavatu è mantenimentu

Quandu ci sò segni di penna a sfera graffiati nantu à questu.

1. Eliminate cù l'acondicionador di pelle.
2. Aduprate u latti per a pulizia.
3. Aduprate un pannu di flanella molle immersa in un pocu di crema d'oliu per asciugà, a pelle diventerà morbida, i graffi di penna à sfera seranu eliminati.
4. Aduprate un pannu di flanella pulita immersa in qualchì biancu d'ova per asciugà, sia per caccià a macchia, ma ancu per fà a superficia di a pelle brillanti cum'è prima.U saccu di l'annu passatu, questu annu fora, a cima pò avè muffa o qualcosa di brutta, pudete aduprà un pannu di flanella immersa in qualchì biancu d'ovu per asciugà, a scatula di almacenamento di pelle pò esse restituita à una nova!

Lavà

A. Mantene seccu, guardatu in un locu friddu è ventilatu.

B. Ùn espone micca à u sole, u focu, l'acqua, l'uggetti sharp è i solventi chimichi.

C. Sè avete u vostru saccu OEM di l'urganizatore di pelle bagnatu, per piacè asciucà immediatamente cù un pannu molle per prevene e macchie o filigrane di a superficia.

D. Canta l'usu di smaltu di scarpi ùn hè micca cunsigliatu.
Attentu à ùn aduprà l'acqua umida nantu à a pelle sabbiata, è utilizate salviette di gomma cruda è prudutti speciali per pulizziari è cura.
Sceglite un saccu di l'urganizatore di pelle oem è prutegge tutte e parti metalliche cù cura, postu chì l'umidità è l'altu cuntenutu di sali pò causà l'ossidazione.
Prestitu di scatula di stoccaggio in pelle oem processing quandu ùn hè micca in usu, hè megliu guardà in un saccu di cuttuni, u saccu imbottitu cù un pocu di carta igienica soffice per mantene a forma di u processu OEM di borsa.

E. Ispezione.Osservate a sezione trasversale, a sezione trasversale di pelle genuina hè cumpusizioni di fibre irregulari, dopu à scraping down the fibre di pelle rottu cù unghie, a sezione trasversale ùn hà micca cambiamenti evidenti, per u pelle genuine, diverse parti di a struttura irregulare, u nasu sniffing fishy l'odore, è a pelle artificiale odore di plastica o di gomma, i reguli di texture di ogni parte cunsistenti.A pelle di film hè in u coghju naturali sottu a strata di fibra di superficia libera nantu à a strata di a superficia artificiale, ùn pò micca esse chjamatu "cuoio genuine", ma cù un rivestimentu di pelle naturali per a basa di pelle sintetica.

F. Acqua.Pone picculi gocce d'acqua nantu à a superficia di a so pelle, uni pochi di minuti dopu chì e gocce d'acqua attraversu i pori si sparghjenu, ponu vede spot umitu evidenti, assorbe l'acqua.

G. Ardenti.Burning the corners of the leather with fire has hair scorching smell, è l'imitazione di pelle hè un odore di plastica.

H. Culore.U culore di u vera pelle hè scuru è suave, a pelle di imitazione hè luminosa.

1

Tempu di Postu: 12-Jan-2022