Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i tipi di scatuli di ghjuvelli?Una guida per l'usu di scatuli di ghjuvelli

A scatula di gioielli hè aduprata per pusà gioielli, è pò esse usatu cum'è gioielli di cullezzione, imballaggio di ghjuvelli è scatula di rigalu di ghjuvelli.U culore di a scatula di gioielli hè di solitu assuciatu secondu u culore di l'accessori.I ghjuvelli d'oru, di solitu cù una scatula di ghjuvelli rossi o d'oru, o altri culori caldi sò ancu accettati.Gioielli di platinu, cù scatula di ghjuvelli di culore frescu.Chì sò i tipi di scatuli di ghjuvelli?Chì cuntene ogni parte di a scatula di ghjuvelli?Avà vi dicemu cumu utilizà a scatula di ghjuvelli.

1. Overview di scatula di ghjuvelli
Ogni donna amante di bellezza avarà un lottu di gioielli per u zitellu chì ama, purtendu u ghjuvellu ghjustu hè cum'è una parte inaccessibile di u corpu di a donna, sia da l'esternu sia da l'internu, aumenterà assai l'indice luminoso è bellu di a donna è a fiducia in sè stessu.È una bella scatula di gioielli ùn solu permette à a bellezza di i zitelli di e donne per truvà una bella casa, più riflettente di l'estetica è u gustu straordinaria di una donna, hè ancu una scelta eccellente per e donne urbane per portà ghjuvelli, embellish l'interessu di a vita.

2.u culore cumuni di scatuli di ghjuvelli
Di solitu secondu u culore di l'ornamentu per currisponde.
Gioielli d'oru, di solitu cù vinu rossu o scatula di ghjuvelli d'oru, o altri culori caldi ponu ancu esse.Gioielli di platinu, cù una scatula di ghjuvelli di tonu frescu.

3. chì sò i tipi di scatuli di ghjuvelli
Scatola di gioielli in PU
I scatuli di gioielli PU sò generalmente cumminati cù elementi di cuncepimentu di moda, in u sapori di i tempi sopra à una ricca atmosfera muderna.
Ci sò generalmente scatuli di gioielli di coccodrillo, scatuli di gioielli di coghju pianu, scatuli di gioielli di pelle di perle.Cum'è una grande scatula di gioielli in pelle di crocodile S, una scatula di gioielli in pelle di Pandora è una scatula di gioielli in pelle di perle binaurale hè più rappresentativa.

Scatola di gioielli in vera pelle
A pelle genuine generalmente usa a pelle di vacca, è avà ci sò parechji materiali più persunalizati, cum'è a pelle di cavallu.Sè vo vulete cullà qualchi gioielli d'oru preziosu, o altri gioielli preziosi, a maiò parte di a ghjente hà da sceglie una scatula di gioielli di pelle genuine, soprattuttu per qualchi rigali impurtanti, sceglite a scatula di gioielli di pelle genuine di marca hè più pupulare.

Scatola di gioielli in legnu
A scatula di gioielli in legnu hè relativamente simplice è elegante, adattatu per u gustu eleganti di e donne di temperamentu.

In generale, ci sò scatula di gioielli in caoba, scatula di gioielli di pinu, scatula di gioielli di legnu trituratu, scatula di gioielli di caoba, scatula di gioielli in ebano, a più caratteristica hè i prudutti di legnu di tulipani.Liriodendron hè u legnu di noce, per via di a crescita lenta, hà un mudellu fine è una texture forte.
Ci sò ancu cum'è scatuli di gioielli laccati brillanti, scatuli di ghjuvelli di hardware, scatuli di ghjuvelli di carta, etc.

indice-circa 3
indice-circa 4

4.the usu di guidà scatuli ghjuvelli

Striscia di cuscinetti di anelli
Adupratu apposta per riparà è prutegge i vostri preziosi anelli, generalmente custituitu da un set di strisce di cuscini di spugna di velluto.In più di mette anelli, usati per mette cufflinks o orecchini hè ancu una bona scelta, u velluto biancu pò prutege e vostre mani, più cura di u vostru zitellu.

Foro di fissazione di orecchini / Pads di fissazione di orecchini
Quessi pads sò usati per prutege i vostri orecchini, è sò generalmente furnuti cù buchi di orecchini in i partizioni per mantene i vostri orecchini, o cù supporti di orecchini in u coperchio di scatula, o cù pads removable cù fori di orecchini in i compartimenti.

Cuscinetti di copertura per carte a farfalla
Di solitu ci hè un pezzu di lana cù una carta di farfalla integrata in un compartimentu per copre i vostri preziosi ghjuvelli.A carta di farfalla pò esse usata cum'è una mera presa o per avvolgere intornu à a vostra collana slanciata per impediscenu di scorri, o per agisce cum'è un dispositivu di stratificazione per separà a cima è u fondu di i vostri baratti.

Watch Wrap / Bracciale Wrap
Cuncepitu per assicurà è prutegge a vostra bracciale o orologio.

Ganciu di collana
Adupratu apposta per prutege a vostra bracciale di collana, etc., di solitu in forma di un snap o un ganciu.Una tasca dissimulata cù una apertura elastica hè generalmente furnita sottu per almacenà collane pendenti.
Compartimenti

Diversi dimensioni è forme di cubbies sò dispunibili per mantene i vostri preziosi ghjuvelli in u so propiu locu.Di solitu u disignu slender hè per i collari, mentre chì u quadru hè per braccialetti, broche, orecchini, clips per capelli, cufflinks, etc., secondu a dimensione è l'ombra.

Borsa di ghjuvelli
U disignu sfrutta pienamente u spaziu in a tapa interna o à u latu per espansione in modu efficace a capacità di a vostra scatula di ghjuvelli.Pudete ammuccià a vostra collana di perle preferita in l'internu, o appiccà una fila intera di orecchini, dipende da a vostra preferenza.

Borsa di trasportu / saccu di viaghju
Purtate a vostra selezzione preferita di ghjuvelli cun voi.

Maniglia di trasportu
Facile da spustà a vostra scatula di gioielli.

specchiu
Conveniente per voi per verificà a vostra cundizione di gioielli.

indice-circa 4

5.gold jewelry box dintra la funzione di u filu
Posizionamentu:i ghjuvelli ùn correranu micca in l'internu.
Prutegge i ghjuvelli:soprattuttu d'oru è d'argentu, a natura chimica di u ferru hè più attivu di l'oru è l'argentu, cusì l'ossidazione di u ferru prima, l'oru è l'argentu ùn reagiscenu micca.


Tempu di post: 20-oct-2022