Benvenuti à i nostri siti web!

Qualessu tipu di pelle hè generalmente utilizata per i sacchetti di pelle genuine

In a vita di ogni ghjornu, l'usu dipellemerchenzie hè assai cumuna, cum'è portafogli di coghju, sacchetti, satchels è altre pelli di almacenamento, in più di divani in pelle, scarpi di pelle, vestiti di coghju, etc. anu cuminciatu à aduprà pelliccia d'animali per mantene u calore, o pelle fatta in puntelli di almacenamiento.Sviluppu finu à a data, a produzzione di marroni di pelle o di pelle hè diventata più è più abbundante.

Per a definizione di pelle, ci sò dui livelli.U primu livellu hè a "pelle", una comprensione simplice ùn hè micca dopu l'anziane è per prevenepelletrattamentu di decadenza, da u corpu di l'animali per ottene a pelle originale, chì ùn pò micca esse direttamente utilizata per fà prudutti di pelle.

A pelle di porcu pò esse assai persone chì manghjanu più, cù menu.A so superficia hè rugosa, trè pori formanu un inseme di mudellu triangulare, di qualità più ligera, ancu s'è i pori sò grossi, ma poca respirabilità.

A pelle di vacca si pò dì chì hè a più è largamente usata in a fabricazione di prudutti di coghju, è hè diventata una pelle rappresentativa in l'industria di a pelle.È sicondu l'età è u sessu di a vacca, a pelle di vacca hà ancu furmatu u so propiu settore di classificazione detallata.

A pelle d'ovinu secondu u tipu di caprettu, agnelli, ovini, i so caratteristiche generale sò dilicati è suave à u toccu, i pori in a categuria di pelle hè chjuca.À u listessu tempu, secondu l'usu di e diverse persone, currisponde à l'scelta di e diverse età di a pelle di capra, per esempiu, per fà a ropa per i zitelli l'usu di a pelle di capretta, è per fà a ropa per l'adulti l'usu hè a pelle di capra. .

U sicondu livellu hè a pelle, chì hè simplicemente u pelle uriginale, dopu à u prucessu di "tanning", in modu chì a pelle uriginale pò ghjunghje à u statu di fà marchi di pelle.È questu "abbronzatura" cumuni sò u tanning vegetale, u cromu, l'oliu, u metudu di tanning mixed sti quattru tipi.A seguita hè una introduzione à "tanning" attraversu parechji tipi cumuni di pelle.

Inoltre, i vantaghji di u metudu di tanning vegetale è u metudu di tanning chrome, è l'emergenza di u metudu di tanning mixed.U metudu di tannu à l'oliu hè sfarente di i trè menzionati prima, cù l'oliu animali per u tanning (in generale cù l'oliu di pisci), a pelle tannata à l'oliu hè impermeable è assai suave.

In u casu di marroni di coghju o sacchetti, seranu ancu chjamati secondu a superficia di a pelle.Per esempiu, u latu d'argentu, ancu u latu cù pori hè più liscia.A parte posteriore serà processata, tinte, furmata è altre trattamentu di trasfurmazioni, chì appartene à a superficia di a pelle processata.

A pelle muderna cunciata cù un acidu tannicu estratto da e piante hè chjamata "cuir".Stu tipu di pelle ùn hè micca spruzzatu o tintu è hà una texture assai bona.In ogni casu, hè assai assorbente è diventa dolce quandu assorbe l'acqua, è indurisce quandu si secca.Ma dopu l'asciugatura, a pelle lucida ùn torna micca à a so forma originale.

Se l'abbronzatura vegetale hè un metudu di fà a pelle cù ingredienti naturali, u cromu hè un metudu di fà a pelle di pelle cruda cù sintetici chimichi.

A pelle fatta da stu metudu di "tanning" ùn hè micca solu molle, flexible è stretchable, ma ancu adattatu per ogni tipu di marroni di pelle, chì hè assai utilizatu in l'industria.

https://www.longqinleather.com/ladies-leather-makeup-bag-with-storage-bag-product/

È a superficia d'argentu è poi secondu a parte o trattamentu pò esse classificatu, per esempiu, a superficia di u lettu si riferisce à u latu internu di a superficia d'argentu, a pelle di u lettu hè filtrata a superficia d'argentu da a pelle, chì spessu si dice chì hè seconda capa di pelle.Se a superficia d'argentu per u trattamentu di u capeddu russu hè suede, l'usu in generale hè a pelle di vitello, di capra o di vitello.


Tempu di Postu: Nov-19-2022